miércoles, 16 de mayo de 2012

REVISIÓ DEL MEU CONTRACTE D'APRENENTATGE





En referència a possibles canvis a detallar en quant al contracte d'aprenentatge que vaig fer, pensant en aquells aspectes primordials i aquells objectius que vull plasmar-me com bàsics i principals per dur a terme a les escoles, he de dir que de moment no puc canviar res ja que encara no he fet cap pràctica educativa; per lo tant, encara no he de modificar el meu contracte d'aprenentatge.

Un dels objectius que em vaig proposar aconseguir va ser el de reflexionar abans d’actuar, fer-me unes bones previsions en quant a temporització i avaluació de les activitats, cercar diferents vies d’actuació per a possibles conflictes que sorgeixin i el més important organitzar tasques i un programa d’activitats que tinguin molt en compte els interessos i les necessitats de cada nen. Penso que això serà un objectiu a marcar-me per a tot el temps durant la meva professió, ja que son pilars bàsics a tenir en compte per a tota persona que es dediqui a l’educació dels més petits.

No hay comentarios:

Publicar un comentario